Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

ΝΙΚΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗ

του
Νίκου Νικολόπουλου

Ο ΧΩΡΟΣ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΝΑΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ.


Μια συζήτηση εφόλης της ύλης με τον περιφερειάρχη έχει πάντα την ιδιαίτερη σημασία της. Είναι ένας άνθρωπος με ανοικτό μυαλό με ιδέες με άποψη, και τελικά μεταξύ μας δίνει λύσεις, όσο και αν πολλοί από εμάς επώνυμοι και ανώνυμοι βάζοντας μπροστά τα κόμματα μας, καθημερινά προσπαθούμε να αναιρέσουμε το έργο του.
Η συζήτηση δυστυχώς τον περισσότερο χρόνο αναλώθηκε στα σκουπίδια, βλέπετε ιδιαίτερα στην Κόρινθο κινδυνεύουμε να μας πνίξουν, εκεί θα έλεγα ήταν λίγο θυμωμένος, λίγο προβληματισμένος, μου είπε τους έδωσα γη και ύδωρ, όλα να τους τα δώσουμε στο πιάτο και δωρεάν και οι περισσότεροι δήμαρχοι κοιτάνε το θέμα στα δόντια. Δεματοποιητές χωρίς ευρώ, χώροι αποθήκευσης, που τους βρήκαμε εμείς τι άλλο θέλουν;
Ναι αλλά ρωτάω εγώ κύριε περιφερειάρχα κάπου στο πρόβλημα της Κορίνθου έχετε κολλήσει μήνες τώρα, λάθος βρήκαμε χώρο στο βιολογικό που θα τον σκεπάζαμε. Για να μπει μέσα ο δεματοποιητής, δυστυχώς τους ενοχλεί η τρίωρη εργασία του μηχανήματος και δεν μιλάνε για την χωματερή στην πιο τουριστική πόλη, του Λουτρακίου, που βρίσκετε λίγα μέτρα μακριά από το κέντρο και το χειρότερο άνθρωποι που μέχρι χθες ήταν υπέρμαχοι, ξαφνικά έγιναν πολέμιοι (εκλογές πλησιάζουν κατά πρέπει να κάνουμε να πάρουμε ψήφους δικό μου αυτό) χωρίς να λέμε πολλά κύριε Αγγελόπουλε που βρίσκετε το θέμα; Κόρινθος ,ο δήμος κάνει πόλεμο κάθε μέρα για την πόλη. Με χαρά ακούσαμε ότι ο χώρος βρέθηκε δεν θα τον ανακοινώσουμε μέχρι επισήμως να το πει ο ίδιος) και σε λίγες ημέρες ολοκληρώνονται οι τελευταίες λεπτομέρειες ο χώρος βρίσκεται στα όρια του δήμου Κορινθίων και από εκεί φτιαγμένο χώρο για αποθήκευση. Ερώτηση μας το είχατε ξαναπεί τον Μάρτιο αλλά δεν έγινε όχι τώρα είναι όλα έτοιμα και πιστεύω ότι είναι πρόβλημα ολίγων ημερών, άντε να δει και καμιά χαρά ο Αλέκος και ο Μελέτης ειδικά γιατί όπως πάει θα τον χάσουμε από υπερκόπωση. Κλείνοντας θα ζητήσω την βοήθεια όλων τέως-νυν και επόμενων δημάρχων. Πιστεύοντας ότι αν τελειώσει αυτό το πρόβλημα έστω και προσωρινά θα ασχοληθούν στο δήμο και με άλλα σοβαρά θέματα και από την επόμενη ημερομηνία έναρξης εργασιών του εργοστασίου ολοκληρωμένης διαχείρισης αλλιώς θα έχω το δικαίωμα για γκρίνια. Μην πάμε στο ουδέν μονιμότερο του προσωρινού. Συνεχίζοντας την κουβέντα τον ρώτησα αν πιέζει την κυβέρνηση για χρήματα ή λόγω της κομματικής σχέσης κάνει πίσω, χαμογελώντας μου είπε ποτέ δεν το έκανα και σκέπτομαι στο μέλλον να το κάνω όταν το δίκιο είναι με τον οποιοδήποτε δήμαρχο έστω και να ανήκει σε άλλη κομματική παράταξη θα είμαι δίπλα του. Τελικά ο περιφερειάρχης είναι για όλα γιατί μέχρι και για το νοσοκομείο οι κάτοικοι της Τρίπολης τα έβαλαν μαζί σας .
Δυστυχώς ο κόσμος έχει δίκιο στα θέματα υγείας υπάρχει μεγάλη ευαισθησία και δεν έχουν γίνει σωστά βήματα, το λέω γιατί διετέλεσα υφυπουργός υγείας και έκανα πολλές προσπάθειες. Κλείνοντας τον ρώτησα αν θα πολιτευτεί ξανά, θα έλεγα σαν να τον πέρασε ηλεκτρικό ρεύμα . ΄Ήταν σίγουρος στην απάντησή του, για εμένα η κεντρική πολιτική σκηνή έχει τελειώσει, όσο και αν οι συμπατριώτες μου στην Αιτωλοακαρνανία έχουν αντίθετη άποψη. ΄Ήλθε η ώρα μετά από σαράντα και πλέον χρόνια που ασχολούνται με τα κοινά να κοιτάξω την οικογένειά μου και τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου. Φεύγω ευτυχής από την πολιτική και με το κεφάλι ψηλά ότι έκανα το χρέος μου με το παραπάνω και πάντα βάζοντας γνώμονα το συμφέρον του λαού μας και μόνο. Γνώμη μου μια μεγάλη απώλεια για τον πολιτικό χώρο της Νέας Δημοκρατίας και γενικά την πολιτική.

Δεν υπάρχουν σχόλια: