Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

«ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο Κ. ΓΙΩΤΗΣ»

της Τζένης Σουκαρά

Την βούλησή του να είναι και πάλι υποψήφιος δήμαρχος Κορίνθου στις προσεχείς δημοτικές εκλογές ανακοίνωσε χθες ο Κ. Γιώτης. Ο επικεφαλής του συνδυασμού «η πόλη μπροστά» αναφέρθηκε στον ανεξάρτητο χαρακτήρα της υποψηφιότητας του κάνοντας παράλληλα κάλεσμα προς όλες τις κοινωνικές δυνάμεις της Κορίνθου.

ΤΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΓΙΩΤΗ

« Τον Οκτώβρη του 2006 μεγάλος αριθμός Κορινθίων μου έδωσε μια ιδιαίτερη τιμητική εντολή, να αγωνιστώ μέσα από το Δ.Σ. επικεφαλής αδέσμευτης κομματικά παράταξης για το συμφέρον της πόλης και των συμπολιτών μας. Την εντολή αυτή τίμησα και εξακολουθώ να τιμώ, υπηρετώντας τα υγιή συμφέροντα του δήμου μακριά από οποιουδήποτε είδους εξαρτήσεις. Πιστεύω πως τώρα είναι η ώρα για μεγαλύτερη προσπάθεια όλων των υγιών κοινωνικών δυνάμεων, ώστε η Κόρινθος που αναμφίβολα αξίζει καλύτερης μοίρας να συμβαδίσει με τις προκλήσεις που η σύγχρονη εποχή γεννά και να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των συμπολιτών μας για μια καλύτερη ποιότητα ζωής σε σύγχρονη ανοιχτή και δυναμικά αναπτυσσόμενη πόλη. Πιστεύω πως έχω την δυνατότητα να ηγηθώ αυτής της προσπάθειας και να ευτυχήσω μαζί με πολλούς άλλους συνοδοιπόρους να κατακτήσω το μεγάλο στόχο. Θα είμαι εκεί και πάλι υποψήφιος δήμαρχος του δήμου Κορινθίων για τις προσεχείς εκλογές και θα ηγηθώ εκ νέου του συνδυασμού η « Πόλη μπροστά » με τις ίδιες απαράλλαχτες αρχές και αξίες. Ζητώ από τους συμπολίτες μου να συστρατευτουν σε μια νέα προσπάθεια που θα αποβλέπει στην δυναμική και στην προοπτική του δήμου μας. Καλώ όλες τις κοινωνικές δυνάμεις να αξιολογήσουν την προσπάθεια και να τοποθετηθούν θετικά. Με μεγαλύτερη πείρα αλλά και περισσότερη θέληση θα δώσουμε την μάχη εμείς οι πολλοί, που πιστεύουμε στην δύναμη και στο μέλλον της Κορίνθου και θα κατακτήσουμε την νίκη».
Κατά την διάρκεια της συνέντευξης τύπου ο Κ.Γιώτης τόνισε πως δεν θα είναι υποψήφιος στις επόμενες εθνικές εκλογές με την Ν.Δ. λέγοντας πως αυτό αποτελεί προσωπική του επιλογή, χωρίς παράλληλα ποτέ να αρνηθεί την πολιτική του ταυτότητα. << Θέλω να ασχοληθώ με τον δήμο μου, πιστεύω πως μπορώ να προσφέρω πάρα πολλά σε αυτό το μετερίζι. Ξέρω να ξεχωρίζω την πολιτική ταυτότητα από τα συμφέροντα της πόλης και έχω αποδείξει πως γνωρίζω να υπηρετώ τα συμφέροντα της πόλης και να μάχομαι ακόμη και σε εκλογές που τίθενται αντίθετες στις εκλογές του πολιτικού μου φορέα>>.

ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ

<< Με τιμά που στην προσπάθεια μου αυτή συμπαρίστανται πάρα πολλοί επιφανείς συμπολίτες μας. Απευθύνω ανοιχτή πρόσκληση σε όλους όσους διετέλεσαν δήμαρχοι αυτής της πόλης. Απευθύνομαι στον Κο Δαλακλείδη, στον Κο Θωμαίδη και στον Κο Κουίνη. Είναι σοβαρό δυναμικό της πόλης μας, πιστεύω πως μπορούμε να έχουμε μια κοινή πορεία. Κάνω πρόσκληση συμπόρευσης και συστράτευσης η οποία μπορεί να μην μετουσιωθεί σαν συμμετοχή στο ψηφοδέλτιο. Ο δήμος όμως έχει ανάγκη όλες τις ζωντανές δυνάμεις, θα είμαι ιδιαίτερα ευτυχής εάν μου δώσουν τη δυνατότητα σε μια μελλοντική διαχείριση της δημοτικής αρχής να μου συμπαρασταθούν και να τύχουν της αξιοποίησης η οποία τους πρέπει>>.

Δεν υπάρχουν σχόλια: