Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

Η 1Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕΛΕΤΗ ΩΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ

της Χριστίνας Τσιορωτά

-Δώστε μου περίοδο χάριτος 1 μήνα
-Ο νέος αντιδήμαρχος επίταξε όλους τους πολίτες! Σε Τι ζήτησε την βοήθειά τους!


Διορία 30 ημερών ζήτησε απ όλους ο νέος αντιδήμαρχος καθαριότητας Χρίστος Μελέτης κατά την πρώτη επίσημη συνέντευξη τύπου που παρέθεσε στα μέσα ενημέρωσης από το νέο του πόστο ως αντιδήμαρχος καθαριότητας. Ο Χρίστος Μελέτης στάθηκε στις καλές βάσεις που βρήκε από τον προκάτοχό του Γιάννη Δικαίου, στο καλό προσωπικό που υπάρχει αλλά και στην υποχρέωση που έχουν οι πολίτες να συμβάλουν στο έργο της υπηρεσίας καθαριότητας έτσι ώστε την ακόμα πιο δύσκολη αυτή περίοδο την καλοκαιρινή , η πόλη να είναι καθαρή. Δεν παρέλειψε βέβαια , για ευνόητους λόγους, να ευχαριστήσει τους όμορους δήμους οι οποίοι λαμβάνουν μέρος των απορριμμάτων της πρωτευούσης , ανακουφίζοντάς την!

Από σήμερα όλοι εργαζόμαστε… στην καθαριότητα!

«Θα είμαι στις επάλξεις, θα είμαι στην πρώτη γραμμή» δήλωσε ευθύς εξ αρχής ο αντιδήμαρχος για να ζητήσει την βοήθεια και συμπαράσταση όλων των πολιτών. Ουσιαστικά λοιπόν οι πολίτες επιτάσσονται και έτσι είναι το σωστό αφού όλοι θα πρέπει να τηρούν τον κανονισμό καθαριότητας, όλοι να βγάζουν τα σκουπίδια τις ώρες που πρέπει , όλοι να ανακυκλώνουν.


«Δέχτηκα πιέσεις και.. δέχτηκα!»

«Ανέλαβα το πότο του αντιδημάρχου μετά από έντονες πιέσεις του δημάρχου κι αυτό αν μη τι άλλο με τιμά. Όσο για τα όσα λέγονται επειδή είχα κόντρα με το δήμαρχο για το θέμα των Εξαμιλίων δεν νομίζω πως αυτό είναι κακό, πως δεν μου στερεί το δικαίωμα να προσφέρω και εγώ στην πόλη μου» Δήλωσε ο Χρίστος Μελέτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: